Het Positieve gevoel van IKEA

“Als je een goed gevoel geeft aan de klant, krijg je dat driemaal terug!”

… was een opmerking van één van de medewerkers van IKEA. Afgelopen dagen waren de Meisjes op visite bij IKEA Haarlem om de medewerkers eens flink in de watten te leggen.  De medewerkers van deze vestiging zetten zich elke dag voor de volle 100% in, om hun klanten te helpen, adviseren en natuurlijk: een goed gevoel te geven. En omdat dat een GROOT compliment verdient, waren de Meisjes uitgenodigd!

En wat ontdekten de Meisjes…. de positieve energie van op de werkvloer, werd ook meegenomen achter de klapdeuren de kantine in. Want de onderlinge sfeer tussen collega’s is uitermate goed. U kunt zich voorstellen dat de Meisjes hier enorm blij werden van deze positieve vibe en dat het complimenteren bijna als vanzelf ging. Daarom pakten de Meisjes van het Compliment flink uit om iedereen te voorzien van persoonlijke aandacht en waardering.  Zo konden zij zelf ook eens ervaren hoe het is om op handen gedragen te worden en uiteraard het “goede gevoel” weer mee te nemen naar de Showroom!

De Meisjes konden wederom concluderen: Waardering werkt wederkerig!

Leave a Reply