Connexxion creëert verbinding met reiziger door middel van een handgeschreven compliment


Positieve aandacht door De Meisjes van het Compliment

‘Hallo! Waar gaat jouw reis vandaag naartoe?’ Met hun stralende blauwe kostuums en aanstekelijke glimlach spreken de Meisjes van het Compliment deze maand de reizigers van Connexxion Openbaar Vervoer in Hoeksche Waard/Goeree-Overflakkee aan. Tijdens de spits schrijven de complimentenmeisjes met hun open blik en snelle vingers de meest prachtige complimenten, namens Connexxion. Want ook in de bus en op het station, mag je gezien worden! Reisbeleving staat altijd centraal, maar met de campagne #jijbentbijzonder zet Connexxion haar reizigers deze maand extra in het zonnetje …

Terwijl regen en wind het bushokje inwaaien, vertelt een ouder echtpaar over hun spannende reis naar het ziekenhuis. Ze zullen horen wat de uitslag wordt van een heftig onderzoek. De complimentenmeisjes schenken extra persoonlijke aandacht en steken een hart onder de riem met een oprecht en opbeurend compliment. Als het echtpaar de bus instapt, lijkt er een lichte last van de schouders te zijn afgevallen. Ondertussen stapt er met een slakkengangetje een jongedame in een strak mantelpakje, uit de bus. Ze heeft niet veel zin om te werken vandaag, maar als de Meisjes van het Compliment haar vragen wat haar werk juist wel leuk maakt, zien ze ineens haar chagrijn plaatsmaken voor een grote glimlach. Met een vrolijke pas vervolgt dame de wandeling naar haar werk.

Reisbeleving centraal #jijbentbijzonder

‘Door mensen persoonlijke aandacht te geven en een luisterend oor te bieden, komen hun verhalen tot leven,’ legt een van complimentenmeisjes uit. ‘Of het nu sprankelende, alledaagse of emotionele verhalen zijn, door het uiten en delen van wat er in hun omgaat kunnen wij heel snel zien en voelen wat iemand uniek en bijzonder maakt.’ En omdat Connexxion hun reizigers graag ziet, heeft ze de Meisjes van het Compliment deze week uitgenodigd om haar reizigers te complimenteren. Iedereen krijgt een handgeschreven compliment op een speciale kaart, waar ook de contactgegevens van Connexxion op staan. Want als er nog iets is wat de reizigers graag wil delen over hun reisbeleving, worden ze van harte uitgenodigd om dit kenbaar te maken via @connexxion #jijbentbijzonder.Ook kan een suggestie gedeeld worden met de Klantenservice van Connexxion via http://www.connexxion.nl/contact